This website requires JavaScript.

AI Marketing.
Chatbots.
VR.

AI Marketing

AI marketing. Rekomendační systémy.

Ve WDF Lab se zaměřujeme na aplikaci technických inovací v praxi. Příkladem může být využití algoritmů AI v oblasti digitálního marketingu, jako například rekomendační systémy, product pricing nebo prediktivní marketing. Tyto inteligentní algoritmy mohou našim klientům pomoci zlepšit jejich služby, nebo zvýšit spokojenost zákazníků.

Data mining. Machine Learning.

Data mining je o výběru užitečných informací z dat. Například výběr uživatele s největší pravděpodobností nákupu, nebo predikce selhání stroje (predictive maintenance). Data mining je součástí AI marketingu a oblasti Business Intelligence. Machine learning využívá metody založené na statistice, matematice a teoriích pravděpodobnosti.

V praxi můžeme vytvářet prognostické nástroje pro odhad cen nebo chování na trhu. S využitím těchto technologií můžeme také připravit RFM analýzu pro úspěšnou segmentaci zákazníků.

“Rekomendační systém je technologie, která je využívána v prostředí, kde je potřeba doporučit uživatelům (zákazníkům, návštěvníkům, uživatelům aplikací, čtenářům) položky (produkty, filmy, události, články)“.

Chatbots

WDF #Lab vyvíjí chatboty, neboli virtuální asistenty, s umělou inteligencí pro komunikaci se zákazníky prostřednictvím textových zpráv. Je možné je využít na různých zařízeních, jako jsou počítače, tablety nebo smartphony, na různých platformách, jako je Facebook Messenger, Skype, Slack nebo WeChat. Tento operátor založený na umělé inteligenci vám může pomoci komunikovat se zákazníky, ve stejné kvalitě jako “lidský operátor“.

“Chatbot - operátor s umělou inteligencí (AI), který komunikuje se zákazníkem ve formě textových zpráv. Pomáhá najít vhodné informace pro zákazníka bez potřeb skutečného operátora.”

VR

Není tajemnstvím, že nejlepší způsob jak přivést uživatele je, zaujmout je unikátním způsobem ve správný čas. Díky technologii VR můžete svým uživatelům poskytonout jedinečný zážitek, na který nezapomenou.

Díky virtuální realitě můžete svým zákazníků zprostředkovat zcela nové zážitky z nakupování. Tato technologie s dá využít například na trhu s nemovitostmi, kde můžeme vytvářet virtuální modely domů nebo bytů. Klient si tak může snadno nemovitost prohlédnout.

3D Interaktivní aplikace.

Interaktivní aplikace nabízí zajímavější formu prezentace obsahu na rozdíl od běžně používaných obrázků a videí. Tento způsob prezentace je mnohem interaktivnější a je možné ji řídit hlasem. Další výhodou je, že není nutné mít žádný speciální hardware. Aplikaci jednoduše pošlete klientovi, který si ji snadno stáhne a prohlédne na svém počítači nebo tabletu.

360° Proklídka.

Představte si, že můžete poskytnou svým zákazníkům 360° prohlídku odesláním jednoduchého online odkazu. Tento formát může být dokonce integrován jako součást vašeho webu. Virtuální prohlídku si můžete užít přímo na vašem tabletu, smartphonu nebo prostřednictvím GearVR.

Reality Capture.

Pomocí fotografií nebo laserových skenů můžeme snadno převést skutečné objekty do 3D modelů, které si může váš klient nebo potenciální zákazník snadno prohlédnout podobně jako v 360° prohlídce. I tento formát prezentace lze snadno odeslat pomocí odkazu a sledovat jej na tabletech nebo prostřednictvím GearVR.